Update😊

25 september 2019 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Heyy,

Na een paar weken geen blog te hebben gepost dacht ik maar weer eens een update geven.

Bijna drie weken terug waren mijn keelamandelen ontstoken, wat gelukkig na een paar pillen en een spuit opgelost was. Helaas bleek ik allergisch te zijn voor de antibiotica en kwam alles wat ik at weer omhoog. Ik heb daarom de antibioticakuur niet afgemaakt, en een paar dagen terug begon mijn keel weer zeer te doen. Helaas moest ik ervoor naar de dokter, wat hier erg duur is😭. Het bleek ‘strep throat’ te zijn, wat erg besmettelijk is dus ik moest erg oppassen met de kinderen.

Ik ging naar huis met drie verschillende medicijnen die nu eindelijk beginnen te werken en waar ik hopelijk niet allergisch voor ben😅.

Het vervelendste van dit allemaal is dat ik de trip die ik met mijn lieve Nederlandse vriendinnetje Gaya had gepland, af moest zeggen dit weekend. We gaan snel weer afspreken om een nieuw weekend weg te gaan😊.

Niet veel vrolijks of spannends in deze update, maar dat gaat de volgende keer vast anders zijn🤗

Isabelle💋

1. Anita van Gogh:
    26 september 2019
    Hey Isabelle, wat fijn om weer van je te horen!
    Naar hoor ziek zijn in het buitenland!
    Ook dat heb je nu meegemaakt, fijn dat je je weer wat beter voelt, je bent een kanjer, liefs van ons uit Oldenzaal, Maurice, Anita, Alissa en Lysanne❤️❤️❤️❤️
  2. Isabelle:
    26 september 2019
    Ja ben ook blij dat het eindelijk weer wat beter gaat😊. Groetjes terug!💋