Eerste paar dagen in Phoenix🌵🇺🇸

10 juli 2019 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Hej allemaal,

na vijf dagen op de trainingsschool vloog ik vrijdag eindelijk naar Phoenix. Nicole (hostmom) haalde mij op samen met het jongste kindje, Ellis. Hij was nog erg nerveus en wilde nog niks met mij te maken hebben😂. Eenmaal thuis ontmoette ik Yandi, hun vorige aupair die deze zaterdag zou vertrekken. Later op de middag kwam Everley thuis en uiteindelijk was de hele familie compleet, toen Ryan terugkwam van werk. We hebben samen avond gegeten en wat bijgekletst. Ik ben die avond vroeg naar bed gegaan, want de jetlag kickte in!🙈

De volgende dag was de laatste dag dat Yandi er was dus mocht zij de dag indelen. Wij zijn gaan lunchen in een heel chic restaurant en hebben daarna indoor geskydived, wat heel gaaf was! ‘s Avonds vertrok Yandi naar huis wat erg zwaar was voor de hele familie, dus dit was een erg emotionele avond. De drie dagen erna waren erg wennen voor mij, ik heb allerlei dingen geleerd door veel te vragen en te helpen. Dinsdag heb ik voor het eerst gereden, wat niet erg lastig was aangezien ik hier een automaat heb😊. Ik moet nog wel aan de regels wennen, die ik dus ook goed ga bestuderen voordat ik met de kinderen ga rijden en ze ergens heen breng. Ik ga hier ook een Amerikaans rijbewijs halen, wat moet als je hier zo lang blijft als ik. Hiervoor hoef ik geen afspraak te maken, ik kan gewoon naar binnen lopen, een theorietest en een praktijktest doen en hopelijk naar buiten lopen met mijn rijbewijs!

De kinderen beginnen al meer aan me te wennen, wat erg fijn is.

Gister kwam ik erachter dat het gevoel dat je krijgt als de kinderen op je schoot in slaap vallen, echt geweldig is!😍😂

Dit was mijn Phoenix avontuur tot nu toe!

Isabelle 🇺🇸

1. Petet:
    10 juli 2019
    Leuk Isabelle, dat gaat heel.goed als ik het zo lees. Autorijden in de VS is soo easy... Groet Peter.
  2. Isabelle:
    Groetjes!😊
  3. Anita van Gogh:
    10 juli 2019
    Hey Isabelle, wat ontzettend fijn om wat van je te horen!
    Natuurlijk heeft alles tijd nodig om te wennen, niet alleen voor het gezin maar ook voor jou!! Dat duurt even.....
    Ik weet zeker dat die mensen en kindertjes jouw gauw in hun hart zullen sluiten, een lieve, rustige, zorgzame meid hebben ze aangenomen voor hun kinderen, ze willen je straks niet meer kwijt😊😊😊
    Zo knap van je dat je dit doet, toen ik zo oud was als jou had ik die kans niet om te reizen. Jij pakt die kans, super mooi!!
    Je zal ervan leren en uiteindelijk word je er sterker van.

We kijken uit naar je volgende blog👌

En maak je niet druk om je Amerikaanse rijbewijs, je rijd ze er allemaal uit🤣🤣

Liefs van ons allemaal xxx
  4. Isabelle:
    10 juli 2019
    Super lief van je Anita, dankjewel!😘