Al bijna 2 maanden in Amerika!🇺🇸❤️

22 augustus 2019 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Ondertussen zit ik hier al 1,5 maand en ik heb het heel erg naar mijn zin. De kinderen zijn nu goed aan me gewend en ik aan het Amerikaanse leven hier. Ik begin me erg thuis te voelen en vrienden te maken. Ik zorg dat ik in het weekend druk blijf en doe veel leuke dingen met vrienden zoals naar een meer gaan, bowlen en bbq’en. Deze 7 weken zijn erg snel gegaan, maar toch mis ik thuis wel. Gelukkig heeft mijn vader de reis hierheen al geboekt. Hij komt samen met mijn zus en opa en oma rond kermis hierheen😊. Ook mijn moeder en broer hebben rond mijn verjaardag een reis gepland dus dat is iets heel leuks om naar uit te kijken!

De kinderen hebben net twee weken schoolkamp gehad en zijn nu twee weken vrij. Vanaf September gaan ze allebei van 8 tot 11 naar school, wat betekent dat ik de ochtend vrij heb😊.

Afgelopen maandagavond zijn we met de familie naar Flagstaff gereden (een stadje hier 2,5 uur vandaan). Hier hebben we overnacht en dinsdag zijn we naar een drive-thru dierentuin geweest, en we zijn naar slide rock gereden, waar je kunt zwemmen.

De rest van de week is mooi rustig geweest, nog een dag te gaan en dan weekend🤗

Dit was de update weer,

Isabelle🇺🇸🤗

1. Yvonne Venneker:
    29 augustus 2019
    Hey Isabelle, wat en mooi verhaal weer. Super leuk om te lezen en wat fijn dat je ouders ook om beurten bij je komen kijken. Lijkt me ook erg leuk, als ouder zijnde.
    Geniet lekker van je tijd daar.
    Liefs André en Yvon 💋💋
  2. Isabelle: